bukit gantang!! gembar apabila pos BN dihadiri 1500 orang hari ini!

Tengahari tadi aku pi keluar ngan member, sambil-sambil nak hantar baju dekat dobi sempat gak aku ronda-ronda dekat markas-markas UMNO/BN.

Nampaknya jentera pilihanraya UMNO/BN dah kembali bertugas seperti biasa. aku kira-kira ada la dalam 5 ribu lebih petugas-petugas UMNO/BN dok bertugas di markas-markas depa.

Korang nampak tak depa dok buat banner dekat depan tu..? tu banner yang nak pasang malam nanti.

Dekat dalam markas ni aje dah ada dalam 3 ratus petugas. jangan kacau... depa tengah makan nasik bungkus tu...

Dalam markas ni tak ramai sangat... sekitar 1500 orang je dok buat kerja...

Dalam ni sikit... adaa 4 orang je...

Nampak tak? Najib dengan Ismail pun ada sekali tu... sempat depa senyum dekat aku masa aku ambik gambar depa... wa caya lu..!

Depa tengah meeting tu... bincang macam mana nak bagi nampak ramai... jangan kacau... syyy...

Sini paling ramai... dekat-dekat 3 ribu orang berbagai bangsa bertungkus lumus mengosongkan markas... hihihi...

Dalam rumah ni aku tak tau ada berapa ramai...

Wakhakhakhakhakha...!!! woi Najib..! budak-budak mu semua tak mau kempen dah sebab mu tak mau tabur RM RM RM dekat sini woi..! mana ada "pengorbanan" dalam "perjuangan" Dacing Najib woi..!

Orang UMNO pesan dekat Najib -

"KAMI NAK DUIT NATANG...!!!"

perisik rakyat!

No comments

Powered by Blogger.